Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Szkolenia: stacjonarnie czy online? Wady i zalety obu rozwiązań2023-10-19 12:27:56W dobie cyfryzacji i zdalnej pracy, szkolenia online zdobywają na popularności. Czy jednak są lepsze od tradycyjnych szkoleń stacjonarnych? |
|
Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?2023-07-12 15:45:23Problemy w zespole to nieunikniona rzeczywistość w świecie biznesu. Bez względu na to, jak dobrze dobrany jest zespół lub jak dobrze są one wykwalifikowane, problemy mogą się pojawić z wielu powodów. |
|
Zapewnienie jakości usług szkoleniowych poprzez certyfikację ze standardów IPC2023-06-28 20:12:48Branża elektroniczna to od wielu lat jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki na świecie. |
|
Jak przeprowadzić szkolenie pracowników?2023-02-14 20:49:09Szkolenie pracowników jest ważnym narzędziem zarządzania zasobami ludzkimi, które pomaga pracownikom rozwijać swoje umiejętności i wiedzę, a także zwiększać ich zaangażowanie w pracę. |
|
Najlepsze kursy marketingowe, które musisz zobaczyć!2022-07-20 09:58:09Sprawny marketing to absolutna podstawa podczas prowadzenia działalności biznesowej niezależnie od tego, o jakiej branży mowa. Jak nauczyć się umiejętnego promowania marki? |
|
Szkolenie z asertywności: czym jest asertywność, na czym polega i co może dać dobrego2021-04-19 12:39:21Aby polecić szkolenie Asertywności… warto na początek opowiedzieć co się kryje za samym pojęciem asertywności. W KM Studio oferujemy naszym Klientom szkolenie Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu. |
|
Najlepsza atrakcja na szkolenie i firmowy event2020-12-11 09:12:20Firmowe eventy, szkolenia, konferencje, targi. Organizatorzy czasem stają na głowę, aby ich wydarzenie było jak najlepsze, oryginalne i długo wspominane. |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
Konflikt w zespole – szansa czy katastrofa?2020-07-07 12:19:59Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji? Wybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i na atmosferę w całej firmie. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń najlepsze szkolenie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.